Fiets

Elektrische fietsen rijden

Fietsen is het nieuwe rijden. Woon-werkverkeer met de amslod e bike, programma’s voor het delen van fietsen en het uitbreiden van fietspaden staan ​​bovenaan de agenda van de meeste grote steden. Maar terwijl de houding ten opzichte van fietsen verandert, veranderen de fietsen zelf ook. Elektronische fietsen, ook wel e-bikes genoemd, zijn in opkomst en maken grote indruk. Hoewel ze eruitzien als normale tweewielers, hebben ze een ingebouwde elektromotor voor de voortstuwing; sommigen trappen in met trappen en anderen hebben motoren waarmee je het gaspedaal kunt indrukken.

Makkelijker reizen             

De meeste mensen die woon-werkverkeer met de fiets Reviews Amslod elektische fietsen uitsluiten, doen dit vanwege de rommelfactor. “Een personeelsvergadering binnenlopen, zwetend door je kleren, is geen goede look voor het kantoor”, zegt Kahn. De combinatie van cruisen en fietsen die e-bikes bieden, bespaart u echter wat moeite (en wat zweet), zodat u wat calorieën kunt verbranden, maar voorkomt dat uw rit een volledige training wordt waarvoor u niet gekleed bent.

Kernversterking

Hoewel de e-bike je kan helpen bij het beklimmen van steile hellingen en je kan helpen sneller terrein af te leggen, is hij ook aanzienlijk zwaarder dan een normale fiets .Tussen sturen en trappen kan je eigen output zich vertalen in een stevige work-out, vooral voor je core, die je bij elke bocht moet schrap zetten. Houd er rekening mee dat elektrische fietsen gewoon een fiets met een batterij zijn. Amslod.nl fiets review De extra uitrusting maakt het zwaarder, dus je krijgt een meer uitdagende rit als je trapt.

Een lichtere koolstofvoetafdruk

Omdat elektrisch fietsen geen gas verbruikt, stoot je e-bike natuurlijk veel minder koolstof uit dan een auto. In 2011 ontdekte de onderzoekers zelfs dat bij het vergelijken van elektrische fietsen met auto’s, de fietsen slechts 8,1% per passagier per kilometer CO2 uitstoten die een auto uitspuugt. En dat kan echt een meetbare impact hebben op het milieu: een onderzoek van Transportation Alternatives wees uit dat als 10% van de forenzen in grote steden slechts één keer per week naar het werk zou fietsen in plaats van te rijden of het openbaar vervoer te nemen, ze 120 miljoen pond zouden kunnen besparen van de CO2-uitstoot per jaar – gelijk aan de hoeveelheid CO2 die door 25.000 huizen in New York per jaar wordt uitgestoten.

Meer besparingen

In de meeste staten is voor het rijden op een e-bike geen speciale licentie, registratie of verzekering vereist. Daarom zijn investerings- en bedrijfskosten bijna niets vergeleken met een auto. De prijzen van e-bikes variëren tussen 1.000 en 4.000, ongeveer net zoveel als een high-end racefiets. Natuurlijk kan het vervangen van je batterij prijzig zijn (een paar honderd dollar), maar als je brugtol, parkeergeld en kaartjes opstapelt, kom je in het groen. Batterijen hebben ongeveer drie uur nodig om volledig op te laden, wat volgens Kahn 50 kilometer aan stroom levert. Als je alleen tijd hebt voor een gedeeltelijke oplading, is dat ook prima. De batterij heeft een kabel die erin kan worden gestoken en een standaard stopcontact. U hoeft geen laadstation te zoeken. “Als je tijdens je reis een uur in een café zou stoppen, zou je gedurende die tijd 10 km krijgen.”